środa, 14 marca 2012

Kampania Tetra Pak i Masza:)

Staram się dbać o dietę moich dzieci. Sami pieczemy chleb, robimy jogurty, unikamy słodyczy, wysoko przetworzonej żywności. Mnie dużo wytłumaczyła  nasza nowa lekarka, która odpowiednią żywienie uważa za podstawę leczenia niemal każdej infekcji.  Dzieciom czasami jednak trudno wytłumaczyć, że reklamowane płatki czy deserki wcale nie są dla nich zdrowe.
A niedawno ostałam ambasadorką akcji Tetra Pak "Karton zamiast konserwantów". Dzięki niej nie tylko moje dzieci miały okazję same nauczyć się, o co chodzi.
Chcecie zobaczyć, że konserwanty nie pasują do kartonu?



Opakowania kartonowe dzięki swojej warstwowej budowie chronią soczki przed światłem, tlenem i wnikaniem obcych zapachów, a proces pasteryzacji i odpowiednie warunki procesu produkcji zabezpiecza sok przed drobnoustrojami przy jednoczesnym zachowaniu smaku, aromatu i własności odżywczych.Nie trzeba dodawać konserwantów, które są nie bez wpływu na nasze zdrowie.
To już informacje, które moje starsze dziecko ( i jego koledzy) mogli dowiedzieć się z opakowania soku, który dostaliśmy w ramach kampanii:
Wg mnie dobrze przemyślana i nienachalna kampania. Soczki w kartonikach kupujemy często, a teraz będę miała dodatkowy argument, dlaczego czegoś kupić dzieciom nie mogę.
Dodatkowo w ramach kampanii na stronie Tetra Pak można wziąć udział w konkursie rysunkowym (<-klik) dla dzieci. Temat pracy "Moja zdrowa rodzina".
I jeszcze jedna rzecz, którą chcę się podzielić. Dostałam cynk od Wspaniałej Mamy z Żyrardowa:) Mimo, że po rosyjsku, oglądamy całą rodziną. Dla mnie rewelacja:
Na YouTube jest więcej odcinków:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz