niedziela, 14 lipca 2013

Nie poszło mi

Najpierw chciałam zrobić spódnicę, o TAKĄ. Trochę pozmieniałam kwadraty, ażur na mniej dziurawy i jak upięłam na manekinie, wymyśliłam, że może jednak sukienka. W spódnicy nie wiem, czy będę miała gdzie chodzić, a jedna elegancka sukienka w szafie przydałaby się. Dorobiłam pasy kwadratów, zaczęłam rozglądać się za kolejnymi motkami i... nigdzie nie ma alize forever crochet 339. Mało tego - sklep motki kończy działalność:(
Nie doszyłam nowych pasów, na manekinie dalej wisi nieciekawe coś...
Mini dla mnie zupełnie odpada, dopasowana tunika też:/
Macie jakiś pomysł, co tym zrobić?

1 komentarz:

  1. Nie mam bladego pojęcia, co Ci doradzić... Może dokup inny kolor i zrób paski? Albo dół w takim kolorze, a góra w innym...?
    Przykro mi, że nie ma nigdzie takiej włóczki. To, co zrobiłaś jest śliczne. Życzę Ci powodzenia i wspaniałych pomysłów na wykończenie.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń