czwartek, 15 grudnia 2011

Przedświąteczne podsumowanie

1. Na balkonie w szklanej misce stoi ciasto na piernik: Przepis z kuron.com.pl Robimy po raz pierwszy, więc trochę z niepokojem...
2. Większość prezentowych zakupów zrobiona.
3. Mamy nawet opłatek.
4. Skończyłam chomąto(Bernat King street cowl), już je noszę. Jest świetne, ciepłe, miłe, ale nie mam kiedy zrobić zdjęcia.
5. Maluchy zrobiły kartki. Korzystaliśmy z lidlowych gotowców (tekturowe kartki z różnymi okienkami), kolorowego brystolu, papieru ozdobnego zrobionego z serwetek (Tutorial z Kreatywnego Pola), brokatowych mazaków. Pomysłów mieli mnóstwo;)
6. Ciągle szydełkuję ozdoby choinkowe. Zaczęłam późno i ciągle ich za mało. Na zdjęciu trochę nieudane bombki. Jedną za wcześnie zdjęłam z balonika i jest spłaszczona na dole, druga kombinowana, bo zabrakło włóczki. Udane poszły w świat;)
7. Gabrysia już po jasełkach, była najmniejszym aniołkiem, ale poszło jej świetnie. Mikrofon przy niej wydawał się ogromny.
Zdjęcia po świętach:)
Miło mi, że odwiedzacie mnie w nowym miejscu. Dziękuję:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz