środa, 18 stycznia 2012

Citron vel Wrona

Pierwsza tegoroczna robótka na drutach.
1. W Sylwestra brakowało mi czegoś lekkiego i niedużego na ramiona.
2. Zostałam szczęśliwą posiadaczką pięknej broszki, której kolory potrzebują spokojnego tła.
I tak padło na ten projekt.
Zużyłam 40g włóczki Zephir (kupiona w Zamotane.pl, druty 4mm, projekt Citron autorstwa Hillary Smith Callis.

Efekt końcowy podoba mi się bardzo i  myślę, że zrobię jeszcze kilka wersji w innych kolorach.
A teraz czapki, czapki, czapki, może jeszcze getry i mitenki -wszystko, co potrzebne, kiedy pada śnieg:)


Sutaszową broszę zrobiła Ewa Matuszewska:  Eva - Sutasz (<-klik) . Mieniące się kolory w centrum to muszla paua.

5 komentarzy:

  1. Witaj!Też się przymierzam do takiej chusty!Kolor chusty i broszka bardzo pasują!!Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka piękna, delikatniuchna chusta..

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak Zephir jest super na takie cienizny,a ta prezentuje się super:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię Zephir. Twój Citron wyszedł bardzo ładnie. Broszka też cudna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa:) Pierwszy raz robiłam z Zephira i też polubiłam:)

      Usuń