piątek, 19 kwietnia 2013

Zaległości

Szydełkowa tunika z Catanii SMC. Robiłam ją zgodnie z opisem dla rozmiaru L szydełkiem 3,5mm. Tak wygląda na zdjęciu katalogowym (ze strony Schachenmayr):

A tu moja duża wersja:
Manekin ma rozmiar 46:)
Prosta, przyjemna robótka. Powstała w sierpniu ubiegłego roku i nosiłam ją często. Z t-shirtem i luźnymi spodniami albo szeroką spódnicą. Nie zdążyłam pokazać tuż po zrobieniu, zimę przeleżała w szafie...
Góra jest dopasowana, dolna koronka luźna. Fason idealny dla dużych rozmiarów.
Opis wykonania można ściągnąć w pdf ze strony producenta włóczki: Ladies Crochet Dress with Bag

5 komentarzy:

  1. Cudo ! Zakochałam się i będę musiała sobie też taką zrobić... Nie mam wyjścia...
    Dziękuję za wzór :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ta Twoja tuniczka! I kolor przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna:)))Pozdrowionka serdeczne:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję:) Projekt polecam. Dobrze rozpisany, czytelne schematy, a w razie potrzeby można zmodyfikować dodając lub odejmując motywy.

    OdpowiedzUsuń